Office 365: How to add an e-mail Add-in in Office 365 (II)!

In the previous article I showed you how to add an e-mal Add-in from an Office 365 / Exchange Online (EXO) Administrator point of view. In this blog post I will show you how to do the same, but from an end user point of view:

Siguiendo con la serie de artículos sobre como añadir un complemento de correo en Office 365, en esta ocasión vamos a ver como un usuario a nivel particular puede añadir un complemento para usar en su buzón de correo:

  • First thing you have to do is just access to your inbox and then browse the e-mail configuration options (Seetings –> Mail):

image

  • From the “General” section, click “Manage Add-ins” so a list with the enabled Add-ins is displayed. This Add-ins can have been activated globally by an Office 365 / EXO Administrator or by the specific user:

image

  • And from here, the end user will be able to add (if he is allowed to do it) new Add-ins just for his/her particular use and also enable/disable Add-ins already installed.

image

2 pensamientos en “Office 365: How to add an e-mail Add-in in Office 365 (II)!

  1. Pingback: SharePoint & Office 365: Resumen de posts (XVII)! | Pasión por la tecnología...

  2. Pingback: SharePoint & Office 365: Compilation of blog posts (I)! | Pasión por la tecnología...

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s