Office 365: How to add customized Help Desk information in the Office 365 portal!

One of the recent features added by Microsoft to Office 365 is the ability to add custom Help Desk information to the Office 365 Hel panel. To add this information:

  • Log into the Office 365 portal and click on “Company Profile”.
  • Then click on “Custom help desk”, here you can specify contact details for the custom Help Desk you want to use in Office 365.
image image
  • Add Help Desk information and save changes.
  • The next time you do login in Office 365 portal you will have access to the Help Desk information in the Help card in the Office 365 portal.
image image

 

Reference:

Anuncios

Un pensamiento en “Office 365: How to add customized Help Desk information in the Office 365 portal!

  1. Pingback: SharePoint 2013 & Office 365: Resumen de posts (LXIX)! | Pasión por la tecnología...

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s